Iako raste onlajn prodaja, kada je riječ o kozmetičkim i estetskim proizvodima, na najvećem tržištu – Sjedinjenim Američkim Državama, 87 odsto ljudi i dalje preferira kupovinu u radnjama, primjetio je Džon Kafareli, osnivač Beautymatter. Kada je riječ o onlajn prodavnicama, Amazon je postao vodeći prodavac u sektoru lepote u Americi, sa tržišnim učešćem od 14,5 odsto.
Novi važan igrač za ovu privrednu granu je i društvena mreža Tik Tok koja je svoju prodavnicu Tik Tok shop lansirala u septembru 2023. godine, prenosi Biznis&Finansije.
Stručnjaci napominju da posebnu vezu sa ovom društvenom mrežom ima generacija Z, te da je čak 70 odsto pripadnika te generacije veoma aktivno na toj mreži.
SAD je i dalje vodeće tržište sa vrednošću koja je dostigla 128,9 milijardi dolara u 2023. i očekuje se da će u ovoj godini rasti pet odsto. Na drugom mjestu je Kina. Cijeli azijsko-pacifički i ASEAN region postaju značajni za mnoge globalne igrače. Afrika, sa visokim demografskim rastom, postaje ključno tržište privlačeći mnoge multinacionalne kompanije. Očekuje se da će ovo tržište koje je prošle godine vrijedelo 62 milijarde dolara do 2028. narasti na 83 milijarde dolara vođeno mladom populacijom, urbanizacijom i rastućom srednjom klasom. Ključna tržišta su Nigerija, Egipat, Etiopija i Južna Afrika.