Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Balkan Green Summit 2025: Sjenica u fokusu održivog i digitalnog razvoja regiona

    Balkan Green Summit 2025: Sjenica u fokusu održivog i digitalnog razvoja regiona

  • Ljubljana domaćin Evropskog festivala dizajna 2025.

    Ljubljana domaćin Evropskog festivala dizajna 2025.

  • Branding konferencija donosi svjetske stručnjake i temu “Brand New Circus”

    Branding konferencija donosi svjetske stručnjake i temu “Brand New Circus”

  • Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj

    Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj

  • Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

  • Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

    Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

  • UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija

    UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija

  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

  • Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

  • Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

    Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

Prethodna stranica
1 2 3 4 5 6 7 8 … 22
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Maja Drnda o emocijama koje publiku pretvaraju u kreatore

    21.11.2025.
  • Kiril Tkačev: Kvalitet, povjerenje i inovacije kao temelj budućeg rasta Nestro Petrola

    20.11.2025.
  • Intervju: Vildana Skorupan (Wiener osiguranje VIG) – „Osiguranje nije dokument, već osjećaj sigurnosti“

    19.11.2025.
  • SHP Celex gradi najmoderniju fabriku papira u BiH

    19.11.2025.
  • Denis Zubac za Brend magazin: Kako HT Eronet spaja pouzdanost, inovacije i emocije

    18.11.2025.
  • Nikolaos Dimitriadis za Brend magazin: U eri vještačke inteligencije brendovi moraju ponovo postati ljudski

    17.11.2025.
  • Otvoren najviši hotel na svijetu

    17.11.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.