Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • LEAD — Nova regionalna ESG platforma: Alati za održivi i pametan biznis

    LEAD — Nova regionalna ESG platforma: Alati za održivi i pametan biznis

    Brend Magazin
    10.04.2025.
  • Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu

    Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu

    Brend Magazin
    03.04.2025.
  • Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Brend Magazin
    24.03.2025.
  • Ljubljana domaćin Evropskog Dizajnerskog Festivala i Nagrada 2025: Ekstravagancija u fokusu

    Ljubljana domaćin Evropskog Dizajnerskog Festivala i Nagrada 2025: Ekstravagancija u fokusu

    Brend Magazin
    20.03.2025.
  • Young Lions BiH 2025: Arena za mlade kreativce ponovo je otvorena!

    Young Lions BiH 2025: Arena za mlade kreativce ponovo je otvorena!

    Brend Magazin
    17.03.2025.
  • Kako online kupovina mijenja navike potrošača

    Kako online kupovina mijenja navike potrošača

    Brend Magazin
    17.03.2025.
  • Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Brend Magazin
    14.03.2025.
  • Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    Brend Magazin
    13.03.2025.
  • Jesu li tradicionalni kanali marketinga i dalje relevantni?

    Jesu li tradicionalni kanali marketinga i dalje relevantni?

    Brend Magazin
    11.03.2025.
  • STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine

    STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine

    Brend Magazin
    07.03.2025.
Prethodna stranica
1 2 3 4 5 6 … 21
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    28.08.2025.
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    21.08.2025.
  • Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla

    09.08.2025.
  • Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    09.08.2025.
  • Znate li šta je solarna urtikarija?

    07.08.2025.
  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    07.08.2025.
  • AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez

    31.07.2025.
  • LEAD — Nova regionalna ESG platforma: Alati za održivi i pametan biznis

    LEAD — Nova regionalna ESG platforma: Alati za održivi i pametan biznis

    Brend Magazin
    10.04.2025.
  • Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu

    Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu

    Brend Magazin
    03.04.2025.
  • Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Brend Magazin
    24.03.2025.
  • Ljubljana domaćin Evropskog Dizajnerskog Festivala i Nagrada 2025: Ekstravagancija u fokusu

    Ljubljana domaćin Evropskog Dizajnerskog Festivala i Nagrada 2025: Ekstravagancija u fokusu

    Brend Magazin
    20.03.2025.
  • Young Lions BiH 2025: Arena za mlade kreativce ponovo je otvorena!

    Young Lions BiH 2025: Arena za mlade kreativce ponovo je otvorena!

    Brend Magazin
    17.03.2025.
  • Kako online kupovina mijenja navike potrošača

    Kako online kupovina mijenja navike potrošača

    Brend Magazin
    17.03.2025.
  • Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Brend Magazin
    14.03.2025.
  • Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    Brend Magazin
    13.03.2025.
  • Jesu li tradicionalni kanali marketinga i dalje relevantni?

    Jesu li tradicionalni kanali marketinga i dalje relevantni?

    Brend Magazin
    11.03.2025.
  • STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine

    STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine

    Brend Magazin
    07.03.2025.
Prethodna stranica
1 2 3 4 5 6 … 21
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    28.08.2025.
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    21.08.2025.
  • Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla

    09.08.2025.
  • Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    09.08.2025.
  • Znate li šta je solarna urtikarija?

    07.08.2025.
  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    07.08.2025.
  • AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez

    31.07.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications