Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

Mladi kreativci iz BiH još jednom su zablistali na takmičenju Young Lions, a pobjednice u kategoriji PR, Aida Hadžić i Dragana Rauš, predstavljat će BiH na prestižnom Cannes Lions festivalu.

Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes
Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

Mladi kreativci iz BiH još jednom su zablistali na takmičenju Young Lions, a pobjednice u kategoriji PR, Aida Hadžić i Dragana Rauš, predstavljat će BiH na prestižnom Cannes Lions festivalu.


Uz lavovsku energiju, strast i ideje koje pomjeraju granice, zaključeno je osmo poglavlje Young Lions takmičenja za Bosnu i Hercegovinu. Ovaj prestižni kreativni izazov i ove godine je okupio mlade snage iz domaćih agencija, a najuspješniji timovi dobili su priliku da svoje vještine predstave na svjetskoj sceni – Cannes Lions festivalu kreativnosti.

Među 12 prijavljenih timova, karta za Cannes otišla je u ruke lavica Aide Hadžić i Dragane Rauš, koje su trijumfovale u kategoriji PR. One će, od 16. do 20. juna, predstavljati BiH na Internacionalnom Young Lions takmičenju, noseći sa sobom snagu lokalne kreativnosti i jasnu poruku da domaći talenat ima šta reći i na globalnoj sceni.

U Digital kategoriji slavile su predstavnice agencije Wolf Media – Melika Mundžić i Merjem Ćosović, dok su u Design kategoriji najuspješnije bile Anisa Prohić Kunosić i Ena Gluhaković.

Najveći broj prijava ove godine pristigao je upravo u kategoriji Digital – čak sedam timova. U kategoriji Design takmičila su se tri tima, a u PR kategoriji dva. Kao i uvijek, mladi lavovi imali su samo 24 sata da osmisle i prezentuju kreativna rješenja na zadati brief.

Ovogodišnji klijent bila je organizacija “Ruku na srce”, koja godinama predano radi na pružanju pomoći socijalno ugroženim porodicama i unapređenju dječijih prava i obrazovanja. Njihov brief poslužio je kao osnova za komunikacijska rješenja koja imaju potencijal da, zahvaljujući ovom takmičenju, već sutra postanu stvarnost.

Radove mladih lavova ocjenjivao je stručni žiri sastavljen od uglednih imena regionalne marketinške scene:

  • Đorđe Janković, kreativni direktor i suosnivač agencije Friday Finally,
  • Manuela Šola, osnivačica Komunikacijskog laboratorija,
  • Nela Fegić Moguljak, Executive Director & Head of Digital u Imago Ogilvy,
  • Nermin Nino Kasupović, kreativni direktor Effect agencije,
  • Faris Gurda, predstavnik organizacije Ruku na srce.
Young Lions

Young Lions BiH održava se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, a u organizaciji agencije Via Media, u okviru Internacionalnog Cannes Young Lions Competition. Ovo takmičenje već godinama služi kao važna platforma za afirmaciju mladih talenata i snažno povezivanje domaće kreativne scene s globalnim tokovima.

Zahvaljujući podršci organizatora, pobjednicima su u potpunosti pokriveni troškovi kotizacije, smještaja i avio karata za Cannes – svjetski centar kreativne izvrsnosti.