Međunarodni sajam poljoprivrede u Gradačcu počinje 28. avgusta, generalni sponzor Lactalis BH

Međunarodni sajam poljoprivrede i prehrambene industrije u Gradačcu, poznat kao Sajam šljive biće održan od 28. do 31. avgusta. Riječ je o jednom je od najvažnijih događaja u poljoprivrednom i prehrambenom sektoru u BiH. Sajam okuplja proizvođače, prerađivače, distributere i stručnjake iz zemlje i inostranstva, pružajući platformu za razmjenu znanja, iskustava i poslovnih kontakata.

Međunarodni sajam poljoprivrede u Gradačcu počinje 28. avgusta, generalni sponzor Lactalis BH
Međunarodni sajam poljoprivrede u Gradačcu počinje 28. avgusta, generalni sponzor Lactalis BH

Međunarodni sajam poljoprivrede u Gradačcu počinje 28. avgusta, generalni sponzor Lactalis BH

Međunarodni sajam poljoprivrede i prehrambene industrije u Gradačcu, poznat kao Sajam šljive biće održan od 28. do 31. avgusta. Riječ je o jednom je od najvažnijih događaja u poljoprivrednom i prehrambenom sektoru u BiH. Sajam okuplja proizvođače, prerađivače, distributere i stručnjake iz zemlje i inostranstva, pružajući platformu za razmjenu znanja, iskustava i poslovnih kontakata.


Kako kažu organizatori, Sajam ima za cilj očuvanje kontinuiteta najstarije sajamske manifestacije u BiH, koja u Gradačcu egzistira od 1969. godine.

-Naš poslovni cilj je i ove godine okupiti kompanije kako domaće, tako iz zemalja okruženja koje se bave poljoprivredom, prehrambenom industrijom i poljoprivrednom mehanizacijom. Trudimo se i ove godine biti platforma i sprega poslovnih susreta i kako bismo zajednički olakšali izazove koji su pred nama. Ovogodišnja sajamska manifestacija bit će prepoznatljiva po domaćoj  poljoprivrednoj proizvodnji – kaže predsjednik Organizacionog odbora sajma, Ensar Mešanović.

Ensar Mesanovic predsjednik OO edited

Generalni sponzor 51. izdanja Sajma šljive je kompanija Lactalis BH. Mljekara Inmer koja posluje u okviru Lactalis grupe se već dvije decenije predstavlja na ovom značajnom događaju za bosanskohercegovačku privredu.

-Kompanija Lactalis BH je vjerni partner Gradačačkog sajma. Neizmjerno smo zahvalni što je uvijek uz nas i što je to jedna od rijetkih kompanija koja kontinuirano uzima učeće kada je u pitanju sponzorstvo. Naš sajam je prepoznatljiv po ocjeni kvaliteta proizvoda koji se izlažu na sajmu a za čiju analizu je zadužen Poljoprivredno – prehrambeni fakultet Univerziteta u Sarajevu, te smo ponosni da neki brendovi kompanije Lactalis BH nose žig Gradačačkog sajma za kvalitet proizvoda. Kompanija Lactalis BH na jubilarnom 50. Sajmu uzela nekoliko zlatnih medalja za kvalitet proizvoda – ističe Mešanović.

Prošle godine su Dukat UHT mlijeko 2,8% 1L EDGE, Brzo&Fino Kiselo vrhnje 25% 850g i b.Aktiv LGG natur 1kg dobili zlatne medalje kao proizvodi najboljeg kvaliteta, a kompaniji Lactalis BH dodijeljeno je posebno priznanje za doprinos i afirmaciju ovog sajma.

-Neprestano radimo na inovacijama u proizvodnji mliječnih proizvoda kako bismo zadovoljili promjenjive potrebe potrošača. Uvođenje novih proizvoda i unapređenje postojećih linija ključni su dijelovi naše strategije. Zato smo strateški opredijeljeni da budemo partneri događaju koji ne doprinosi samo promociji Gradačca i njegovih proizvoda, već i ukupnom razvoju poljoprivrednog sektora u BiH – ističe direktor kompanije Lactalis BH, Kenan Kečo.

Kenan Keco direktor Lactalisa BH edited scaled

Neosporno je da je Gradačac, sa mljekarom Inmer, centar mliječne industrije u BiH, a kompanija Lactalis BH kao jedan od najvećih prerađivača mlijeka u zemlji zasigurno ima ključnu ulogu u ovom sektoru privrede BiH.

Sajam šljive pruža jedinstvenu priliku za predstavljanje inovacija i tehnologija u poljoprivredi, dok podrška kompanije Lactalis BH omogućava dodatne resurse i platforme za edukaciju i razvoj. Snažnim i kontinuiranim partnerstvom Lactalis BH pokazuje da prepoznaje značaj Sajma šljive za lokalnu zajednicu a i šire, te da je spreman investirati u budućnost poljoprivrede i prehrambene industrije u regiji.

Kompanija Lactalis BH danas se nalazi u samom vrhu mliječne industrije u zemlji, svoju stabilnu poziciju osigurava kontinuiranim ulaganjima u razvoj primarne proizvodnje mlijeka i mliječnih proizvoda. Godišnje preradi više od 43 miliona litara mlijeka u BiH, a oko 50% gotovih proizvoda plasira na izvozna tržišta, što potvrđuje posvećenost praćenju svjetskih tržišta i trendova.