Srđan Dabić, Brend menadžer Grand kafe u BiH, izrazio je zadovoljstvo što je Grand kafa svoju bogatu kolekciju nagrada, upotpunila sa još dvije na ovom veoma važnom događaju koji okuplja reginalne stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga.
– Uticaj društvenih mreža danas je od velike važnosti kako za kompanije tako i za potrošače. Razvoj digitalnih medija je u stalnom porastu i uveliko utiču na navike potrošača. S tim u vezi, kompanije moraju držati korak sa inovativnošću i kreativnošću u digitalnom oglašavanju – ocijenio je Dabić.
Projekat festivalske šoljice, kako je naveo, već godinama pruža podršku mladim umjetnicima kroz konkurs za dizajn festivalske šoljice. Tako Grand kafa podržava mlade umjetnike i filmsku sferu u cilju posvećenosti kulturnom razvoju zajednice.
– CSR kampanja pod nazivom „Hajde da imamo vremena za ono što je zaista važno“ je platforma uz pomoć koje Grand kafa godinama ističe važnost i jača svijest preventivnih pregleda, te aktivno pruža podršku ženama u borbi protiv raka dojke. Ove godine smo od kupovine Grand kafa promo pakovanja donirali udruženju Think Pink 30.000 KM. Ove nagrade su priznanje našem timu za posvećenost, rad i inovativnost na tržištu BiH, a mi svakako nastavljamo svoj put kroz regionalno prepoznatljive projekte – poručio je Dabić.
Social Media Summit je okupio predstavnike vodećih kompanija i brendova iz BiH, marketinške agencije i domaće i regionalne influencere. Oko 300 učesnika je prisustvovalo raznim prezentacijama, panelima i motivirajućim pričama govornika iz cijele regije koji su podijelili svoja iskustva i najbolje prakse koristeći društvene mreže za poslovni uspjeh. Za one koji tek planiraju ući u svijet influens marketinga, za njih je pripremljena edukacija o načinu komuniciranja i dolaska do što većeg broja publike i samim tim i željenim rezultatima.