Nova image kampanja BBI Banke, povodom 25 godina djelovanja, rezultat je strateške i kreativne saradnje BBI Banke i marketing agencije Communis, zasnovane na zajedničkom razumijevanju vrijednosti koje nadilaze klasičnu bankarsku komunikaciju. Umjesto poruka koje se objašnjavaju, kampanja govori emocijom, kulturom i autentičnim domaćim izrazom.
Kreativni koncept kampanje nastao je iz pitanja kako danas komunicirati povjerenje, stabilnost i dugoročnu prisutnost, bez oslanjanja na deklarativne poruke. Odgovor je pronađen u sevdalinci kao univerzalnom jeziku emocije, poveznici prošlosti i savremenog života, domovine i dijaspore, tradicije i modernih tehnologija. Taj izbor nije bio estetski, nego strateški.
Poseban naglasak stavljen je na potpunu autentičnost realizacije. Kampanja je u cijelosti nastala u Bosni i Hercegovini, od kreativne ideje, preko produkcije i režije, do muzike posebno komponovane za ovu priliku. Režiju potpisuje renomirani bh. reditelj Elmir Jukić, dok je originalnu muziku komponovao Dino Šukalo, stvarajući zvučni identitet koji prati vizuelnu naraciju i dodatno produbljuje emotivni sloj spota.

Takav pristup realizaciji kampanje dodatno je osvijetljen i kroz režijsku perspektivu. Elmir Jukić, reditelj, ističe: „Ono što me uvijek inspiriše u saradnji s BBI Bankom jeste iskrenost njihove poruke i činjenica da iza svake kampanje stoji stvarna vrijednost za ljude. Novi reklamni spot donosi autetntične motive koji podsjećaju na korijene ali ih prikazuju u kontekstu današnjeg života – energičnog, digitalnog i otvorenog prema budućnosti.“

„Nova image kampanja BBI Banke, rezultat je našeg kontinuiranog ulaganja u izgradnju snažnog i prepoznatljivog brenda. Kroz profesionalan i strateški pristup želimo pokazati da BBI Banka ne gradi povjerenje samo riječima, već djelima – kroz dugoročnu prisutnost, stabilnost i inovacije koje prate stvarne potrebe naših klijenata. Kampanja je osmišljena da inspiriše, poveže i potvrdi našu ulogu pouzdanog partnera u svim važnim životnim i poslovnim trenucima“, istakla je Amra Babić, direktorica Marketinga i komunikacija BBI Banke.
Saradnja BBI Banke i agencije Communis i u ovom projektu potvrđuje da snažne kampanje nastaju onda kada se strategija, kreativnost i autentičnost razvijaju zajedno. Umjesto univerzalnih poruka, kampanja „Banka za našu dušu“ nudi lokalno ukorijenjen, ali savremen izraz, koji komunicira povjerenje na način koji se ne objašnjava, nego osjeća.
BBI Banka – Banka za našu dušu



