BBI Banka obilježava 25 godina kampanjom „Banka za našu dušu“

Povodom 25 godina djelovanja, BBI Banka lansira novu image kampanju „Banka za našu dušu“, koja kroz emociju, sevdalinku i autentični domaći izraz komunicira povjerenje i dugoročnu stabilnost. Kampanja je realizovana u saradnji s agencijom Communis i predstavlja savremeni, lokalno ukorijenjen pristup bankarskom brendiranju.

1
1

BBI Banka obilježava 25 godina kampanjom „Banka za našu dušu“

Povodom 25 godina djelovanja, BBI Banka lansira novu image kampanju „Banka za našu dušu“, koja kroz emociju, sevdalinku i autentični domaći izraz komunicira povjerenje i dugoročnu stabilnost. Kampanja je realizovana u saradnji s agencijom Communis i predstavlja savremeni, lokalno ukorijenjen pristup bankarskom brendiranju.


Nova image kampanja BBI Banke, povodom 25 godina djelovanja, rezultat je strateške i kreativne saradnje BBI Banke i marketing agencije Communis, zasnovane na zajedničkom razumijevanju vrijednosti koje nadilaze klasičnu bankarsku komunikaciju. Umjesto poruka koje se objašnjavaju, kampanja govori emocijom, kulturom i autentičnim domaćim izrazom.

Kreativni koncept kampanje nastao je iz pitanja kako danas komunicirati povjerenje, stabilnost i dugoročnu prisutnost, bez oslanjanja na deklarativne poruke. Odgovor je pronađen u sevdalinci kao univerzalnom jeziku emocije, poveznici prošlosti i savremenog života, domovine i dijaspore, tradicije i modernih tehnologija. Taj izbor nije bio estetski, nego strateški.

Upravo iz tog promišljenog kreativnog pristupa proizašla je i centralna poruka kampanje, ističe Hamdija Pašić, kreativni direktor agencije Communis. „Od početka je bilo jasno da ova kampanja nema zadatak objašnjavati ko je BBI Banka, već pokazati kako izgleda odnos koji se gradi 25 godina. Emocija, pripadnost i povjerenje ne komuniciraju se kroz slogane, nego kroz osjećaj koji ostaje.“

Poseban naglasak stavljen je na potpunu autentičnost realizacije. Kampanja je u cijelosti nastala u Bosni i Hercegovini, od kreativne ideje, preko produkcije i režije, do muzike posebno komponovane za ovu priliku. Režiju potpisuje renomirani bh. reditelj Elmir Jukić, dok je originalnu muziku komponovao Dino Šukalo, stvarajući zvučni identitet koji prati vizuelnu naraciju i dodatno produbljuje emotivni sloj spota.

3 bbi

Takav pristup realizaciji kampanje dodatno je osvijetljen i kroz režijsku perspektivu. Elmir Jukić, reditelj, ističe:  „Ono što me uvijek inspiriše u saradnji s BBI Bankom jeste iskrenost njihove poruke i činjenica da iza svake kampanje stoji stvarna vrijednost za ljude. Novi reklamni spot donosi autetntične motive koji podsjećaju na korijene ali ih prikazuju u kontekstu današnjeg života – energičnog, digitalnog i otvorenog prema budućnosti.“

Kampanja prikazuje jedan dan u životu Banke iz perspektive klijenata i zaposlenika, kroz prostore i usluge koje se mijenjaju zajedno s ljudima. Poslovnice, bankomati i digitalna rješenja prikazani su kao dio svakodnevice, jednostavni, dostupni i prilagođeni stvarnim potrebama, bez potrebe za dodatnim objašnjenjima.

2 1

„Nova image kampanja BBI Banke, rezultat je našeg kontinuiranog ulaganja u izgradnju snažnog i prepoznatljivog brenda. Kroz profesionalan i strateški pristup želimo pokazati da BBI Banka ne gradi povjerenje samo riječima, već djelima – kroz dugoročnu prisutnost, stabilnost i inovacije koje prate stvarne potrebe naših klijenata. Kampanja je osmišljena da inspiriše, poveže i potvrdi našu ulogu pouzdanog partnera u svim važnim životnim i poslovnim trenucima“, istakla je Amra Babić, direktorica Marketinga i komunikacija BBI Banke.

Saradnja BBI Banke i agencije Communis i u ovom projektu potvrđuje da snažne kampanje nastaju onda kada se strategija, kreativnost i autentičnost razvijaju zajedno. Umjesto univerzalnih poruka, kampanja „Banka za našu dušu“ nudi lokalno ukorijenjen, ali savremen izraz, koji komunicira povjerenje na način koji se ne objašnjava, nego osjeća.

BBI Banka – Banka za našu dušu