Vrijeme slava i okupljanja ne može proći bez omiljenog piva
Jelen pivo je u prazničnom duhu slava prezentovalo novu, drugu fazu kampanje „Čuj dobar, najbolji“, te ovog puta stavlja fokus na posebne trenutke okupljanja, zajedništva i atmosfere koja obilježava slavske dane. U periodu kada se porodice okupljaju, domovi ispunjavaju toplinom, a trpeza postaje mjesto susreta, Jelen pivo donosi priču koja podsjeća zašto su ovi trenuci jedni od najvrijednijih u našoj kulturi.
Nova faza kampanje donosi duhovit i prepoznatljiv prikaz slavske svakodnevice – od pripreme doma u kojem učestvuju punac i zet, dolaska gostiju, do onog malog, važnog rituala kada se za trpezom predstavi gostima zet i nazdravi uz hladan „Jelen“. Upravo ti trenuci, predstavljaju srž Jelenove poruke: najljepše uspomene nastaju kada smo zajedno.
Kroz pažljivu režiju, toplu atmosferu i dozu karakterističnog humora odnosa zeta i punca, kampanja slavi vrijednosti koje nas povezuju – bliskost, gostoprimstvo, ponos domaćina i radost kada se najmiliji okupe za istim stolom. Jelen pivo nastavlja da bude simbol tih posebnih trenutaka, koji se pamte.



Spot je, kao i prethodni, sniman na teritoriji Republike Srpske, a kroz savremenu produkciju, originalnu muziku i upečatljivu glumačku postavu, kampanja oslikava atmosferu slava na način koji je istovremeno blizak, duhovit i univerzalno razumljiv. U prvom planu je i ovog puta glumac Aleksandar Stojković Piksi, uz Sašu Lampaša, prepoznatljivo lice digitalne i fitness scene, koji je privukao pažnju publike tokom prethodne faze kampanje.
Glumci vrijedno prenose emociju svakog kadra – od domaćinskih rituala do spontanih momenata koji nastaju samo kada se okupe pravi ljudi. Njihova energija dodatno naglašava ono što Jelen pivo simbolizuje već decenijama – prirodnost, neposrednost i iskrenu radost druženja.
„Čuj dobar, najbolji“ u slavskom ruhu postaje mnogo više od kampanje. Uz dobro društvo, toplu riječ i hladan Jelen – slava nikada nije samo običan dan.
Jelen pivo i dalje ostaje vjerno svojoj misiji – da bude više od piva. Da bude dio naše svakodnevice, naših običaja i naših priča. U ovom periodu slava, ova kampanja nas podsjeća da najljepša druženja ne treba mnogo planirati – ona se jednostavno dese, a Jelen je tu da ih upotpuni.
Pogledajte video!



