,

Slovenački UI projekat za Peugeot osvojio prestižne međunarodne nagrade

Slovenački projekat, Virtuelni AI-Ambasador za Novi Peugeot 2008, koji su razvili laboratorija Retoba i Peugeot Slovenija, dobio je visoko međunarodno priznanje za pionirsku upotrebu vještačke inteligencije u marketingu i time dokazao da brendiranje sa promišljenim praksama poboljšanja korisničkog iskustva utire put ka boljim i efikasnijim pristupima u marketingu.

Slovenački UI projekat za Peugeot osvojio prestižne međunarodne nagrade
PHOTO: Superznamka
,

Slovenački UI projekat za Peugeot osvojio prestižne međunarodne nagrade

Slovenački projekat, Virtuelni AI-Ambasador za Novi Peugeot 2008, koji su razvili laboratorija Retoba i Peugeot Slovenija, dobio je visoko međunarodno priznanje za pionirsku upotrebu vještačke inteligencije u marketingu i time dokazao da brendiranje sa promišljenim praksama poboljšanja korisničkog iskustva utire put ka boljim i efikasnijim pristupima u marketingu.


Virtuelni AI-Ambasador za Novi Peugeot 2008 se istakao svojom inovativnošću u poboljšanju korisničkog iskustva, predkupovnih procesa i marketinških pristupa, a priznanje potvrđuje da je slovenačka stručnost u oblasti vještačke inteligencije u korak sa svjetskim standardima.

Projekat je najprije osvojio nagradu Peugeot Awards 2024, i to u kategoriji Disruptive Practices, a zatim se plasirao među finaliste za European Excellence Awards 2024, jedno od najprestižnijih evropskih priznanja u oblasti komunikacija i marketinških komunikacija. Međunarodna stručna javnost ga je prepoznala kao izuzetan uspjeh u dvije kategorije, i to u Automotive, gdje je bio svrstan među tri najbolja projekta, i AI in Communication, gdje se plasirao među pet najboljih projekata. Završna svečanost, koja je održana u decembru prošle godine u Berlinu, dodatno je istakla ovaj projekat kao jedno od vodećih rješenja u automobilizmu i upotrebi vještačke inteligencije u marketingu.

Projekat Virtuelni AI-Ambasador za novi Peugeot 2008 je rezultat znanja i interdisciplinarne saradnje, a nastao je u saradnji stručnih timova laboratorije Retoba i Peugeota Slovenija, koje su vodili Simon Cetin, vođa laboratorije Retoba i osnivač i partner kompanije iPROM, i Gregor Draksler, direktor oglašavanja i marketinga u grupi Emil Frey i direktor marketinga Peugeot Slovenija.

peugeot ai ambassador 02 retoba

Među postojećim i budućim praksama dobrih korisničkih iskustava i prodaje biće sve uspješnije one koje će umijeti da grade vezu sa samim brendiranjem. Sinhronizacija identiteta brenda sa korisničkim iskustvom stvara okruženje i priliku za nezaboravno iskustvo koje ostavlja tragove u duši potrošača, kupca, korisnika. Dosljedno isticanje identiteta brenda u prilagođenom korisničkom interfejsu, kroz pričanje priča, vizuelne elemente, ton glasa itd. je fundamentalni prozor mogućnosti za povjerenje i konačnu lojalnost.

IZVOR: Superznamka https://superznamka.si/peugeot-sinhronija-ui-trzenja-in-znamcenja/