FINO proizvodi za domaćinstvo danas pokrivaju sve osnovne i specijalne potrebe potrošača za poslove u domaćinstvu i nudi širok spektar specijalizovanih i inovativnih proizvoda. Snažne poruke koje brend FINO šalje i kroz sam dizajn proizvoda, ali i kroz komunikacijiu sa svojim korisnicima, stvara posebnu vezu koja danas, ogromnom brzinom, osvaja veliki broj novih potrošača.
Imajući u vidu stvarne potrebe svojih potrošača, FINO nudi ne samo ono što jednom domu svakodnevno treba, već ujedno daje i praktična rješenja; izdržljive, dugotrajne, efikasne i jednostavne proizvode za korištenje.
S jasnom misijom da svakodnevni život učini lakšim, FINO važi za inovativni brend koji na tržište donosi širok asortiman onoga što je potrebno modernom domaćinstvu – od proizvoda za pakovanje, čuvanje i pečenje hrane, preko svih neophodnih proizvoda za čišćenje, do čvrstih i elastičnih kesa za smeće u različitim veličinama i slično.
Pored toga što je inovativan, FINO je i edukativan brend, koji svojim potrošačima pruža i korisne savjete za održavanje domačinstva, nastojeći da, i na ovaj način, doprinese lakšoj I kvalitetnijoj svakodnevici u održavanju doma.
FINO brend uvodi nove standarde u izradi proizvoda za domaćinstvo, kroz inovativna i praktična rješenja, kao što su: anatomski prilagođene spužvice, kese za pakovanja sa hermetičkim inovativnim zatvaračima, folije i proizvodi za pečenje uz jednostavnu i maksimalnu primjenu, inovativne mirisne kese za odlaganje smeća u domaćinstvu, praktične jednokratne kese za izradu leda za domaćinstvo i ostalo.
Svake godine brend FINO, prateći nove potrebe korisnika, obogaćuje svoj asortiman s novim, još kvalitetnijim i praktičnijim proizvodima koji olakšavaju svakodnevne obaveze korisnika, te tako inovacijama i dizajnom, u proteklih 20 godina, osvojio je potrošače u više od 20 tržišta jugoistočne Evrope.
Moderan i vizuelno atraktivan dizajn donosi osvježenje i korak naprijed, usklađen sa savremenim trendovima. Ali kada iza toga stoji i racionalna pozadina, koja je u skladu sa svrhom i vrijednostima brenda orijentisana tako da u određenom segmentu poboljša kvalitet života – dobitak je potpun!
Brend FINO – Zlatni sponzor projekta “Lets Do It BIH”
U sklopu velikog ekološkog projekta posvećenog očuvanju prirodnih ljepota BiH, brend FINO ponosno je preuzeo ulogu Zlatnog sponzora akcije čišćenja. Riječ je o projektu “Lets Do It BiH” koji je okupio hiljade volontera u BiH, radi podizanja svijesti o značaju zaštite životne sredine i doprinosa stvaranju čistijeg i zdravijeg okruženja za sve građane.
Kompanija “Sarantis” d.o.o, kao društveno odgovorna kompanija, kroz brend FINO prepoznala je važnost ovakvih akcija i odlučno podržala napore da se učini konkretna promjena u lokalnim zajednicama.
Naime, Svjetski dan čišćenja obilježen je 21. septembra širom planete, a u Bosni i Hercegovini volonteri su u akciji „Let’s Do It – očistimo zemlju za jedan dan, čistili na više od 40 lokacija, u 20 gradova. Ovogodišnje akcije, kako u BiH tako i širom svijeta, provedene su pod sloganom “Trebaš razlog?”, čime se stanovništvu željelo ukazati da razloge za čišćenje naše okoline mogu da vide svuda oko nas. Upravo je ovo jedinstvena prilika i da “Let’s Do It tim Bosne i Hercegovine” uveže sve timove u jednu mrežu ljudi koji brinu o zaštiti životne sredine, tako što će biti dio akcije „Let’s Do It- očistimo zemlju za jedan dan“, ali i da izgradi mostove između svih sektora – civilnog, privatnog i javnog.
Više od 2 000 volontera iskoristilo je lijepo vrijeme i subotnje prijepodne provelo u prikupljanju otpada sa ulica, trgova i parkova u našim gradovima.
Ono što posebno raduje jeste činjenica da se ovakvim akcijama, već dugi niz godina, odazove veliki broj građana i građanki Bosne i Hercegovine. Akcije čišćenja nisu dugoročno održivo rješenje, ali su definitivno odličan način za podizanje svijesti o problematici otpada, važnosti pravilnog upravljanja otpadom i značaja smanjenja proizvodnje otpada u našim svakodnevnim životima.
„Veoma značajan doprinos ovih akcija je i u tome što se već godinama uspijeva djelovati intersektorski, povezujući civilno društvo, medije, javne institucije i privatne kompanije – a u tom procesu svi imamo značajnu ulogu i važno je da djelujemo zajedno”, poručuju iz UG “Ruke” i projekta „Let’s Do It BiH”.
U okviru ovog globalnog pokreta, više od milion volontera iz 191 države širom svijeta pridružilo se ovakvim akcijama, radeći zajedno na očuvanju životne sredine. Ova međunarodna podrška ističe važnost zajedničkog djelovanja u suočavanju s problemima zagađenja i očuvanja prirodnih resursa.
„Sretni smo što smo mogli biti dio jedne lijepe priče i podržati ovu akciju radi očuvanja i zaštite životne sredine. Bosna i Hercegovina i njeni građani zaslužuju život u normalnim uslovima – bez otpada. Svjesni smo važnosti ovakvih akcija i posljedica koje zagađenje ostavlja na prirodu i njene stanovnike. Kao društveno odgovorna kompanija, kontinuirano radimo na promociji ekoloških inicijativa i održivog razvoja, jer vjerujemo da svaka pojedinačna akcija može stvoriti značajne promjene“, naglašavaju predstavnici Zlatnog sponzora akcije brend FINO, ispred kompanije “Sarantis” d.o.o.
Ovogodišnja akcija u BiH održana je pod sloganom „Trebaš razlog?“, a odgovori na ovo pitanje su svuda oko nas.
Najveća podrška i Zlatni sponzor ovogodišnjeg Svjetskog dana čišćenja u Bosni i Hercegovini bio je brend FINO. Ovim putem čestitamo kompaniji “Sarantis” d.o.o. koja je kroz brend FINO, prepoznala značaj ovakvih akcija u svrhu zaštite životne sredine.
Svjetski dan čišćenja, prvi put pod ovim nazivom, održan је u septembru 2018. godine i tada je ujedinio 18 miliona ljudi iz 157 zemalja, uključujući i Bosnu i Hercegovinu