Svaka boca, bez obzira na veličinu, za donosioce znači dodatne bonus marke na njihovoj kartici.
-Izuzetno mi je zadovoljstvo najaviti nastavak akcija i pozvati građane da nama i Mercatoru nastave biti partneri u stvaranju svijeta bez otpada. Kao vodeća globalna kompanija za proizvodnju pića u području održivog poslovanja, smatramo da je pravilno zbrinjavanje ambalažnog otpada važan korak u postizanju ekoloških ciljeva i zajednički zadatak svih nas – naglasio je Bruno Jelić, direktor Odjela za korporativne poslove i održivost u Coca-Coli HBC Adria.
Prikupljanjem ambalaže pića na prodajnim mjestima, zajedno s potrošačima, kako kaže Jelić, omogućeno je da se ona reciklira i postane sirovina, što je osnovna ideja kružne ekonomije koja pridonosi smanjenju otpada na najmanju moguću mjeru.
Coca-Colina inicijativa „Recikliraj me. Pokloni mi novi život.“ dio je globalnog programa „Svijet bez otpada“, usmjerenog na stvaranje novih navika za pravilno odlaganje ambalažnog otpada i na edukaciju o važnosti recikliranja otpada za očuvanje resursa i okoliša. To je jedan od Coca-Colinih projekata u Bosni i Hercegovini putem kojih Coca-Cola aktivno radi na iznalaženju i primjeni rješenja vezanih za izazove povezane s ambalažom.
Coca-Cola poziva sve građane da prikupe i dostave PET boce u odabrane hipermarkete Mercator širom BiH te dobiju dodatne bonus marke na svojoj Mercator Pika Kartici. Lokacije na kojima će građani moći donijeti boce su: Mercator Ložionička, Mercator Dobrinja, Mercator Mostar, Mercator Tuzla, Mercator Borik, Mercator Brčko.
– Osim što je jedan od naših ključnih i dugogodišnjih dobavljača, Coca-Cola HBC B-H je naš značajan i pouzdan partner u realizaciji niza društveno odgovornih projekata, koje u kontinuitetu, već godinama, zajedno provodimo na tržištu BiH. Sretan sam jer smo prošle godine, kao prvi trgovački lanac na našem tržištu, s Coca-Colom realizovali projekt „Recikliraj me. Pokloni mi novi život.“, s ciljem prikupljanja i pravilnog zbrinjavanja otpada ambalaže pića – izjavio jeHaris Arnautović, rukovodilac Službe marketinga kompanije Konzum d.o.o., koja upravlja brendovima Konzum i Mercator na tržištu BiH.
Tako je u šest Mercator centara širom BiH, rekao je Arnautović, prikupljeno više od 100.000 komada PET ambalaže, a time su i nagrađeni kupci, učesnici projekta, s više od 10.000 KM povrata novca na njihove Pika kartice.
– Projekt je izazvao veliko interesovanje javnosti, a zadovoljstvo mi je, uz zahvalnost Coca-Coli, jer započinjemo realizaciju druge sezone ovog projekta, koji će, vjerujem, biti jednako uspješan – izjavio jeHaris Arnautović, rukovodilac Službe marketinga kompanije Konzum d.o.o., koja upravlja brendovima Konzum i Mercator na tržištu Bosne i Hercegovine.
PET ambalažu moguće je odložiti u spremnike postavljene na ulaze pobrojanih hipermarketa, svake subote između 9 i 17 časova.
Nakon odlaganja u spremnike, u zavisnosti od količine, vlasnicima Pika Kartica biće dodijeljene bonus marke. Za svaku bocu, bez obzira na veličinu, donosioci ostvaruju dodatne bonus marke na kartici. Vlasnik Pika Kartice dnevno može dostaviti najmanje deset, a najviše sto PET boca.Prikupljene bonus marke biće moguće iskoristiti prilikom prve kupovine od svakog utorka u sedmici, tokom trajanja projekta, u skladu s pravilima Pika kartica programa.
Prijatelji projekta su kompanije Ekopak i Eurobeta, koje osiguravaju pravilno upravljanje ambalažnim otpadom.