DOOH – digitalno komuniciranje u SPOLJNOM prostoru

Akronim DOOH se koristi za izraz ”digital-out-of-home” – digitalno spoljno oglašavanje, a opisuje različite oblike medija i oglašavanja. Digitalno spoljno oglašavanje pruža jedinstvenu priliku za kombinaciju tradicionalnog načina oglašavanja s modernim obratom, pri čemu pomaže u dosezanju potencijalnih kupaca i povećanju angažmana kod ciljane publike.

DOOH – digitalno komuniciranje u SPOLJNOM prostoru
DOOH – digitalno komuniciranje u SPOLJNOM prostoru

DOOH – digitalno komuniciranje u SPOLJNOM prostoru

Akronim DOOH se koristi za izraz ”digital-out-of-home” – digitalno spoljno oglašavanje, a opisuje različite oblike medija i oglašavanja. Digitalno spoljno oglašavanje pruža jedinstvenu priliku za kombinaciju tradicionalnog načina oglašavanja s modernim obratom, pri čemu pomaže u dosezanju potencijalnih kupaca i povećanju angažmana kod ciljane publike.


Digitalno spoljno oglašavanje (DOOH) je izraz koji se koristi za sve oblike digitalnog oglašavanja na spoljašnim površinama, poput javnih mjesta, šoping centara ili većih saobraćajnica.
Riječ je o novom obliku oglašavanja koji pruža trajnu vidljivost, neizbježnost, kontinuitet i pruža pregršt prilika za prilagođavanje oglasa i dosezanje ciljane publike.

Oglašavanje pomoću LED ekrana, zbog nekoliko prednosti koje pruža, postaje sve veći trend.

Za razliku od online oglašavanja ili drugih digitalnih medija koje uvijek možete ugasiti, digitalno spoljno oglašavanje je neizbježno, jer pored njega ne možete proći da ga ne primjetite. Zahvaljujući brzim promjenama vizuala i teksta, lakše privlači pažnju, podstiče angažman i ubrzava i olakšava kontakt. Jedna od najvećih prednosti u odnosu na tradicionalni način outdoor oglašavanja, jeste izbjegavanje troškova za štampu i brza izmjena rješenja-kampanja za emitovanje.

Oglašavanje na digitalnim reklamnim uređajima omogućuje i mijenjanje oglasa u nekoliko sekundi, što oglašivaču daje slobodu korištenja većeg broja kreativnih rješenja, koja mogu varirati od statičnih slika do animiranih videa. Pored toga, za vrijeme trajanja kampanje moguće je mijenjanje kreativnog rješenja u bilo kojoj potrebi, zavisno od trenutne ponude ili sezonske kampanje. Ova vrsta medija pruža jednaku vidljivost u režimu i dnevnog i noćnog prikazivanja.

Agencija LED EURO MEDIA d.o.o. nova je agencija na tržištu BIH čiji je cilj pružanje profesionalnog, kvalitetnog i naprednog pristupa DOOH oglašavanju na BIH tržištu.

stajaliste 4
IMG 4390037b5b3b11a0931037f7a746c44a V 1
IMG 7620f7c4fbb6250a100c5848a73f7335 V

LED bilbordi pozicionirani su na visoko frekventnim lokacijama, dok led ekrani najnovijih generacija koje posjeduju, predstavljaju još jedan revolucionarni razvoj u ovoj industriji. Sve to omogućava prikazivanje visoko kvalitetne slike u outdoor oglašavanju, širi ugao gledanja i donosi najbolju video prezentaciju u svakom momentu. Mreža led ekrana trenutno pokriva osam većih centara u BIH, a plan im je intenzivno širenje mreže u narednom periodu. Lokacije su strateški raspoređene na visoko frekventnim pozicijama, što obezbjeđuje da reklamna poruka u kratkom vremenskom periodu dospije do velikog broja potencijalnih kupaca ili korisnika vaših usluga.

Takođe, LED EURO MEDIA pored mreže LED bilborda, trenutno raspolaže i sa 23 najnovija “pametna autobuska stajališta” na području grada Banjaluka, gdje svako stajalište raspolaže sa po jednim City Light-om, te uz to, daje mogućnost i kompletnog brendinga svakog stajališta pojedinačno.

Dinamičnost i učestalost pojavljivanja različitog reklamnog sadržaja na digitalnim outdoor medijima, razbija monotoniju i statičnost i omogućava da veliki broj ljudi sazna za vašu kompaniju, brend, proizvode ili usluge. Na ovaj način reklamiranje danas postaje prestiž i privilegija ozbiljnih poslovnih sistema. Sve što vam treba da biste privukli pažnju potencijalnih klijenata, jeste mješavina kreativnosti i vrijednosti vašeg poslovanja.