Prirodna, visokodjelotvorna snaga čišćenja, već godinama izdvaja Frosch kao vrhunski EKO brand.
- Sve ambalaže proizvoda Frosch napravljene su od 100% recikliranih materijala.
- U proizvodnji se koristi inovativna prirodna formula na biljnoj bazi.
- Proizvodnja je potpuno naklonjena održivom razvoju.
Spektar Frosch proizvoda
Frosch je razvio koncept proizvoda s prirodnim sastojcima i usmjeren je na korištenje dokazanih sredstava, kao što su ocat, limun i soda. Takođe pojedini proizvodi, još od davne 1990. godine, sadrže i ulje narančine kore. Kada govorimo o našim najmlađima, tu su Frosch baby proizvodi. Svi proizvodi, kao što su deterdžent za pranje dječje odjeće, omekšivač, deterdžent za pranje dječjih bočica i pribora, ali i sredstvo za skidanje mrlja s odjeće, potpuno su sigurni i neškodljivi za kožu.
Govorimo li o čišćenju u domaćinstvu Frosch proizvodi, kao što su: univerzalno sredstvo za čišćenje na bazi octa, sredstvo za čišćenje wc školjke na bazi mente ili lavande, balzami za ručno pranje posuđa, potpuno su nezaobilazni u svakom domaćinstvu, ne samo zbog dokazane djelotvornosti, već i zbog sigurnosti našeg zdravlja i ‘’zdravlja’’ naše okoline.
Proizvodi su zbog svog sastava ekološki prihvatljivi i neškodljivi za čovjeka i okolinu. Kombinacija prirodne, vrlo djelotvorne snage čišćenja i prijateljskog ponašanja prema koži i okolini, svojstva su koja Frosch danas čine uspješnim eko pionirom u čišćenju i njezi.
U srži Froscha kao brenda je društvena odgovornost koja se ogleda kroz očuvanje okoline, ali i podrška za sve segmente društva koji svoju okolinu žele napraviti boljom i svoju životnu sredinu čistijom i urednijom. Promotivne kampanje Froscha, pored standardnih marketinških promocija, posebno na društvenim mrežama, uvijek podrazumijevaju snažnu podršku za ekološke i društveno osviještene aktivnosti.