Damir Pušić, izvršni direktor „Info Media Group“ za Brend magazin: Naša strateška prednost su OPTIMALNA KADROVSKA RJEŠENJA

Info Media Group je tržišni lider u domenu oglašavanja u Bosni i Hercegovni na pokretnim površinama /autobusima, tramvajima, trolejbusima. Dvadeset godina poslovanja i marljivog rada dovoljno govore o snazi njihove pozicije, koja se ogleda i kroz kontinuirani prihodni rast iz godine u godinu.

Damir Pušić, izvršni direktor „Info Media Group“ za Brend magazin: Naša strateška prednost su OPTIMALNA KADROVSKA RJEŠENJA
Damir Pušić, izvršni direktor „Info Media Group“ za Brend magazin: Naša strateška prednost su OPTIMALNA KADROVSKA RJEŠENJA

Damir Pušić, izvršni direktor „Info Media Group“ za Brend magazin: Naša strateška prednost su OPTIMALNA KADROVSKA RJEŠENJA

Info Media Group je tržišni lider u domenu oglašavanja u Bosni i Hercegovni na pokretnim površinama /autobusima, tramvajima, trolejbusima. Dvadeset godina poslovanja i marljivog rada dovoljno govore o snazi njihove pozicije, koja se ogleda i kroz kontinuirani prihodni rast iz godine u godinu.


 “Brend magazin” razgovarao je s Damirom Pušićem, izvršnim direktorom ove kompanije koja je provajder, odnosno vlasnik medija i kao takvog ga nudi tržištu, tačnije klijentima – agencijama koje ga dalje nude tržištu.

Šta smatrate ključnim faktorom uspjeha koji vas izdvaja od konkurencije?

Ne bih rekao konkurencija, jer mi to zvuči pomalo grubo. Prije bih rekao firme koje se bore da dio out-of-home (vanjsko oglašavanje)  “kolača” podijele između sebe. Naša, moglo bi se reći, strateška prednost je što uvijek nastojimo osigurati optimalna kadrovska rješenja na nivou cijele grupacije, što se potvrdilo i u prethodnom periodu kada je pojačanjem našeg tima stručnim osobama na određenim pozicijama, došlo do unapređenja radnih procesa i samog poslovanja. Druga izuzetno značajna prednost je u inovativnostima koje pružamo tržištu putem našeg medija, a sve da bismo bili potpuno drugačiji.

Kako vidite razvoj Info Media Group na tržištu BiH u narednom periodu?

Info Media Group se razvija iz dana u dan, jer je naš posao živa materija uslovljena različitim faktorima. Naravno, postoji dugoročni razvojni plan od pet godina u kojem Info Media Group-u vidimo u razvojnim projektima kroz out-of-home digitalizaciju, čime će se dodatno podići kvalitet usluge, a klijenti dobiti dodatnu vrijednost kroz samo oglašavanje. Svakako, taj razvoj propraćen je i dodatnim zapošljavanjem unutar same grupacije, pa je naša misija i akviziranje stručnog i kvalifikovanog kadra koji će biti budućnost Info Media Group-e.

Da li razmišljate o transformaciji grupacije iz porodičnog u korporativno poslovanje?

Naravno. Te procese upravo sprovodimo, a vjerujem da svi koji su prošli kroz takvu vrste transformacije znaju da je upravljanje promjenama bolno i da je za iste potrebna ne samo dobra volja i želja, već i stručna podrška, ali i odlučnost uprave da bi kompanija imala budućnost i još veći prosperitet. Firma može funkcionisati po principu porodičnog biznisa do jednog nivoa. Međutim, kada dođe do rapidnog rasta, a pogotovo kada je riječ o širenju na ostala tržišta, neminovno mora doći do preobražaja u korporativni način upravljanja, pri čemu sama kompanija ne smije da zavisi od pojedinca. Digitalna transformacija promijenila je način na koji brendovi komuniciraju s potrošačima. 

Kako se vaša agencija prilagođava tim promjenama? 

Trendovi diktiraju poslovanje kao i sam razvoj. Spremni smo da se u svakom trenutku prilagodimo tržištu, kao što smo uradili i kada je riječ o digitalizaciji. Površine u vozilima javnog gradskog prevoza u cjelosti smo digitalizovali, čime smo i kroz taj kanal komunikacije tržištu ponudili nešto drugačije i inovativnije.

Planirate li uvođenje novih, dodatnih kanala komunikacije koji bi bili zanimljivi klijentima i tržištu BiH?

Kao da gledate negdje sa strane i čitate nam misli! Naime, u procesu smo testiranja digital screenova na zadnjoj strani autobusa (stakleni dio), a cilj nam je da opremimo vozila u četiri najveća centra u Bosni i Hercegovini – Sarajevu, Banjaluci, Mostaru i Tuzli jer, kako sam spomenuo na početku ove priče, ako želimo da budemo drugačiji moramo biti inovativniji čime ćemo se, u odnosu na druge provajdere, još bolje učvrstiti na poziciji broj 1.

Koji su ciljevi kompanije u narednih pet godina? 

Ciljevi kompanije u narednih pet godina su njen dalji razvoj i uvođenje inovativnih kanala komunikacije u pravcu digitalizacije spoljnih pokretnih površina.

Kakav je plan u pogledu širenja na druga tržišta?

Kao što je tržište već i upućeno, Info Media Group uspješno posluje na svim tržištima Adria regije (Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Srbiji i Crnoj Gori ), pa je svoje poslovanje početkom 2024. pokrenula i na tržištu GCC regije, tačnije u Ujedinjenim Arapskim emiratima (UAE). Naš cilj je dalje širenje biznis operacija i na ostale države GCC-a, najprije na Katar i Saudijsku Arabiju, ali i Kuvajt i Bahrein. ”