Kompanija Violeta nastavlja sa snažnim investicijama u razvoj i modernizaciju svoje proizvodnje. Nakon što je krajem prošle godine otvorila tvornicu kartonske ambalaže u Grudama, vrijednu 40 miliona eura, sada se fokusira na izgradnju nove tvornice za proizvodnju papira i higijenskih proizvoda. Ova investicija predstavlja korak naprijed u osiguravanju konkurentnosti na tržištu, uz primjenu najnovijih tehnologija i sirovina.
Nova generacija proizvoda za nove generacije potrošača
“Tvornica u kojoj trenutno proizvodimo radi više od 20 godina, a sada su na tržište došle nove tehnologije, novi kvalitet i nove sirovine, što sve utiče na finalni proizvod. U novoj tvornici proizvodit ćemo novu generaciju proizvoda, jer nove generacije potrošača traže inovacije i bolji kvalitet”, izjavio je vlasnik kompanije Petar Č̇orluka za BiznisInfo.ba. Nova proizvodna lokacija nalazi se u Grudama, u zoni gdje se već nalaze tvornica kartonske ambalaže i proizvodnja omekšivača. Kompanija je u procesu kupovine dodatnih 60.000 m2 privatnog zemljišta, a završetak tvornice planiran je za 2026. godinu. Iako još uvijek nema preciznih podataka o kapacitetu i ukupnoj vrijednosti investicije, jasno je da će nova proizvodnja biti tehnološki naprednija i efikasnija.
Globalni standardi i konkurentnost
“Sada smo vidjeli kako rade u Sjedinjenim Američkim Državama i najrazvijenijim evropskim zemljama. Vodimo se time da moramo investirati u core biznis kako bismo ostali konkurentni i nastavili rasti. Asortiman će ostati sličan, ali uz određene promjene i poboljšanja, kako bismo pratili svjetske trendove i potrebe potrošača”, naglasio je Č̇orluka. Osim nove tvornice u Grudama, Violeta planira širenje proizvodnog asortimana u Čapljinskoj tvornici Lasta, koju je preuzela prethodnih godina i u kojoj je pokrenula proizvodnju slatkiša.
Strategija rasta i stalna reinvesticija
“Naša strategija je jasna: sve što zaradimo, ponovo investiramo. Meni kao vlasniku ne treba nijedna marka, ali moramo stalno pratiti trendove kako bismo ostali na tržištu. Ako ne ulažemo, nećemo moći konkurisati ni opstati. Ključ uspjeha je raditi isto, ako ne i bolje od naše najbolje konkurencije”, zaključuje Č̇orluka. Pored investicija u proizvodnju, kompanija razvija i druge segmente poslovanja. Jedan od njih je izgradnja hotela sa dodatnim sadržajima u Grudama, što dodatno potvrđuje dugoročnu viziju i strategiju rasta Violete. Sa kontinuiranim ulaganjima u tehnologiju, kapacitete i inovacije, Violeta ostaje jedan od vodećih regionalnih proizvođača u svojoj industriji, dok istovremeno gradi temelje za još veći uspjeh u budućnosti.
IZVOR: BIZNIS INFO