Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Važna investicija Lactalisa u BiH: Povećanje plata na godišnjem nivou više od dva miliona maraka

    Važna investicija Lactalisa u BiH: Povećanje plata na godišnjem nivou više od dva miliona maraka

    Brend Magazin
    11.09.2024.
  • Mišković širi biznis po  BiH: Delta Real Estate preuzela Standard Nekretnine Sarajevo

    Mišković širi biznis po BiH: Delta Real Estate preuzela Standard Nekretnine Sarajevo

    Brend Magazin
    29.08.2024.
  • Zagrebački privrednici ulažu u proizvodnju u Brčkom 30 miliona evra

    Zagrebački privrednici ulažu u proizvodnju u Brčkom 30 miliona evra

    Brend Magazin
    13.08.2024.
  • Danci grade najduži podvodni tunel na svijetu

    Danci grade najduži podvodni tunel na svijetu

    Brend Magazin
    26.06.2024.
  • Kinezi u Poljskoj počeli sa proizvodnjom jeftinih auta za tržište Evrope

    Kinezi u Poljskoj počeli sa proizvodnjom jeftinih auta za tržište Evrope

    Brend Magazin
    20.06.2024.
  • Crna Gora i Republika Srpska grade solarnu i hidroelektranu na Bilećkom jezeru

    Crna Gora i Republika Srpska grade solarnu i hidroelektranu na Bilećkom jezeru

    Brend Magazin
    19.06.2024.
  • Energetska revolucija kroz inovacije

    Energetska revolucija kroz inovacije

    Brend Magazin
    25.12.2023.
  • Poslodavac kao brend – Da li se brend poslodavca gradi ili spontano postaje?

    Poslodavac kao brend – Da li se brend poslodavca gradi ili spontano postaje?

    Katarina Šonjić
    01.12.2023.
  • Agilnost u HR -ključ za uspjeh u svijetu koji se brzo mijenja

    Agilnost u HR -ključ za uspjeh u svijetu koji se brzo mijenja

    Maja Majstorović Hajduković
    01.12.2023.
  • Strategija za uspjeh: Zašto razvoj zaposlenih mora biti u srcu vaše vizije

    Strategija za uspjeh: Zašto razvoj zaposlenih mora biti u srcu vaše vizije

    Brend Magazin
    01.12.2023.
Prethodna stranica
1 2 3
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    08.05.2025.
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    07.05.2025.
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    06.05.2025.
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    05.05.2025.
  • Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    02.05.2025.
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    01.05.2025.
  • „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

    30.04.2025.
  • Važna investicija Lactalisa u BiH: Povećanje plata na godišnjem nivou više od dva miliona maraka

    Važna investicija Lactalisa u BiH: Povećanje plata na godišnjem nivou više od dva miliona maraka

    Brend Magazin
    11.09.2024.
  • Mišković širi biznis po  BiH: Delta Real Estate preuzela Standard Nekretnine Sarajevo

    Mišković širi biznis po BiH: Delta Real Estate preuzela Standard Nekretnine Sarajevo

    Brend Magazin
    29.08.2024.
  • Zagrebački privrednici ulažu u proizvodnju u Brčkom 30 miliona evra

    Zagrebački privrednici ulažu u proizvodnju u Brčkom 30 miliona evra

    Brend Magazin
    13.08.2024.
  • Danci grade najduži podvodni tunel na svijetu

    Danci grade najduži podvodni tunel na svijetu

    Brend Magazin
    26.06.2024.
  • Kinezi u Poljskoj počeli sa proizvodnjom jeftinih auta za tržište Evrope

    Kinezi u Poljskoj počeli sa proizvodnjom jeftinih auta za tržište Evrope

    Brend Magazin
    20.06.2024.
  • Crna Gora i Republika Srpska grade solarnu i hidroelektranu na Bilećkom jezeru

    Crna Gora i Republika Srpska grade solarnu i hidroelektranu na Bilećkom jezeru

    Brend Magazin
    19.06.2024.
  • Energetska revolucija kroz inovacije

    Energetska revolucija kroz inovacije

    Brend Magazin
    25.12.2023.
  • Poslodavac kao brend – Da li se brend poslodavca gradi ili spontano postaje?

    Poslodavac kao brend – Da li se brend poslodavca gradi ili spontano postaje?

    Katarina Šonjić
    01.12.2023.
  • Agilnost u HR -ključ za uspjeh u svijetu koji se brzo mijenja

    Agilnost u HR -ključ za uspjeh u svijetu koji se brzo mijenja

    Maja Majstorović Hajduković
    01.12.2023.
  • Strategija za uspjeh: Zašto razvoj zaposlenih mora biti u srcu vaše vizije

    Strategija za uspjeh: Zašto razvoj zaposlenih mora biti u srcu vaše vizije

    Brend Magazin
    01.12.2023.
Prethodna stranica
1 2 3
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    08.05.2025.
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    07.05.2025.
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    06.05.2025.
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    05.05.2025.
  • Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    02.05.2025.
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    01.05.2025.
  • „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

    30.04.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana

Back to Top

Notifications