Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Važna investicija Lactalisa u BiH: Povećanje plata na godišnjem nivou više od dva miliona maraka
Brend Magazin
11.09.2024.
Mišković širi biznis po BiH: Delta Real Estate preuzela Standard Nekretnine Sarajevo
Brend Magazin
29.08.2024.
Zagrebački privrednici ulažu u proizvodnju u Brčkom 30 miliona evra
Brend Magazin
13.08.2024.
Danci grade najduži podvodni tunel na svijetu
Brend Magazin
26.06.2024.
Kinezi u Poljskoj počeli sa proizvodnjom jeftinih auta za tržište Evrope
Brend Magazin
20.06.2024.
Crna Gora i Republika Srpska grade solarnu i hidroelektranu na Bilećkom jezeru
Brend Magazin
19.06.2024.
Energetska revolucija kroz inovacije
Brend Magazin
25.12.2023.
Poslodavac kao brend – Da li se brend poslodavca gradi ili spontano postaje?
Katarina Šonjić
01.12.2023.
Agilnost u HR -ključ za uspjeh u svijetu koji se brzo mijenja
Maja Majstorović Hajduković
01.12.2023.
Strategija za uspjeh: Zašto razvoj zaposlenih mora biti u srcu vaše vizije
Brend Magazin
01.12.2023.
Prethodna stranica
1
2
3
Sljedeća stranica
Najnovije
Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
08.05.2025.
Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH
07.05.2025.
Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi
06.05.2025.
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
05.05.2025.
Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići
02.05.2025.
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
01.05.2025.
„Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama
30.04.2025.
Važna investicija Lactalisa u BiH: Povećanje plata na godišnjem nivou više od dva miliona maraka
Brend Magazin
11.09.2024.
Mišković širi biznis po BiH: Delta Real Estate preuzela Standard Nekretnine Sarajevo
Brend Magazin
29.08.2024.
Zagrebački privrednici ulažu u proizvodnju u Brčkom 30 miliona evra
Brend Magazin
13.08.2024.
Danci grade najduži podvodni tunel na svijetu
Brend Magazin
26.06.2024.
Kinezi u Poljskoj počeli sa proizvodnjom jeftinih auta za tržište Evrope
Brend Magazin
20.06.2024.
Crna Gora i Republika Srpska grade solarnu i hidroelektranu na Bilećkom jezeru
Brend Magazin
19.06.2024.
Energetska revolucija kroz inovacije
Brend Magazin
25.12.2023.
Poslodavac kao brend – Da li se brend poslodavca gradi ili spontano postaje?
Katarina Šonjić
01.12.2023.
Agilnost u HR -ključ za uspjeh u svijetu koji se brzo mijenja
Maja Majstorović Hajduković
01.12.2023.
Strategija za uspjeh: Zašto razvoj zaposlenih mora biti u srcu vaše vizije
Brend Magazin
01.12.2023.
Prethodna stranica
1
2
3
Sljedeća stranica
Najnovije
Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
08.05.2025.
Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH
07.05.2025.
Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi
06.05.2025.
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
05.05.2025.
Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići
02.05.2025.
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
01.05.2025.
„Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama
30.04.2025.
Notifications