Izbriši da bi spasio planetu

Koliko puta ste danas izbrisali duplu fotografiju ili pročitali e-mail pa ga zaboravili u inboxu? Ako niste – možda ste upravo postali dio problema. Kompanija Nestlé, kroz ekološku inicijativu “Čista umjetnost”, upozorava da digitalni otpad – sadržaji koje svakodnevno stvaramo, a zaboravljamo izbrisati – postaje tihi, ali ozbiljan zagađivač našeg doba. Pod sloganom „Tvoje brisanje…

Izbriši da bi spasio planetu
Izbriši da bi spasio planetu

Izbriši da bi spasio planetu

Koliko puta ste danas izbrisali duplu fotografiju ili pročitali e-mail pa ga zaboravili u inboxu? Ako niste – možda ste upravo postali dio problema. Kompanija Nestlé, kroz ekološku inicijativu “Čista umjetnost”, upozorava da digitalni otpad – sadržaji koje svakodnevno stvaramo, a zaboravljamo izbrisati – postaje tihi, ali ozbiljan zagađivač našeg doba. Pod sloganom „Tvoje brisanje…


Koliko puta ste danas izbrisali duplu fotografiju ili pročitali e-mail pa ga zaboravili u inboxu? Ako niste – možda ste upravo postali dio problema. Kompanija Nestlé, kroz ekološku inicijativu “Čista umjetnost”, upozorava da digitalni otpad – sadržaji koje svakodnevno stvaramo, a zaboravljamo izbrisati – postaje tihi, ali ozbiljan zagađivač našeg doba.

Pod sloganom „Tvoje brisanje ima smisla“, Nestlé poziva javnost da promijeni digitalne navike i time aktivno doprinese očuvanju okoliša. Iza ove poruke krije se iznenađujuća činjenica: godišnje korištenje interneta i povezanih servisa proizvodi više CO₂ nego čitava Njemačka – oko 900 miliona tona.

„I male radnje, poput brisanja starih e-mailova, duplih fotografija ili aplikacija koje ne koristimo, mogu značajno smanjiti naš digitalni ugljični otisak. Želimo motivisati mlade da postanu svjesni svog digitalnog uticaja na planetu“, poručila je Helena Radić Bosanac, menadžerica korporativnih poslova Nestlé Adriatic za BiH, Hrvatsku i Sloveniju.

U saradnji s partnerima Bingo Retail, Kim Tec Eko, Nacionalnim parkom „Una“ i portalom Studomat, Nestlé nastavlja s konkretnim akcijama – poput sadnje novih stabala na jesen. Ukupan broj sadnica koje su do sada donirali premašio je 12.500, a broj će nastaviti rasti.

Ova inicijativa je više od korporativne odgovornosti – ona je poziv na kolektivnu akciju. Nestlé već petu godinu zaredom razvija ovu kampanju u BiH, spajajući ekološke vrijednosti sa stvarnim, mjerljivim doprinosom zajednici.

Saznaj više i pridruži se pokretu za digitalno čišćenje planeta:
Tvoje brisanje ima smisla